EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 09 2015

Jornada d’Acolliment per alumnes de 1er curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera

Jornada d´Acolliment per alumnes de 1er curs. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El dilluns 13 de juliol de 2015 se celebrarà la Jornada d'Acolliment per als alumnes de primer curs del Grau de Turisme, Grau de Turisme en Anglès i del Grau en Direcció Hotelera . Els horaris són els següents:

– Alumnes de Turisme i Turisme en Anglès: a les 10 hores.

– Alumnes de Direcció Hotelera: a les 12 hores

Per a més informació:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
tel: 93 592 97 10
e-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on dijous, 9 juliol, 2015 at 18:55 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, grau en turisme en angles, institucional, Orientació Universitària, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.