EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 26 2015

Sessió informativa sobre la 3a edició del Màster en Turisme i Humanitats a l’EUTDH UAB

El proper dilluns 29 de juny, a les 12 hores del migdia  a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB es realitzarà una sessió informativa de presentació de la 3a edició del Màster en Turisme i Humanitats, a càrrec de la Dra. Maria Abril, Coordinadora del Màster.

Veniu a conèixer totes les característiques d'aquests estudis i veure les instal·lacions de la nostra Escola.

Hi esteu convidats/des!

Per a més informació sobre aquesta formació, cliqueu sobre l'enllaç.

This entry was posted on Divendres, 26 Juny, 2015 at 14:36 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, institucional, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.