EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 08 2015

Vols representar a l’EUTDH UAB a la competició internacional de l’EMCUP 2016?

EMCUP. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Vols anar a Maastricht i participar en una competició entre Escoles de Turisme i Hoteleria de tot Europa per representar l’EUTDH UAB, amb l’estada i el viatge pagat? S’ofereixen 4 places per alumnes del nostre Centre!!!

La competició es celebrarà el 15 i 16 de febrer de 2016.

Requisits dels candidats/des:

• Excel·lent nivell d’anglès.

• Bon expedient acadèmic.

• Estar matriculat a 3er o 4art del Grau en Turisme o del Grau en Direcció Hotelera durant el curs 2015-2016.

• Bon nivell de comunicació i do de gents.

• Matricular-se a una determinada assignatura segons indicacions del professor Albert Vancells.

Els estudiants interessats en participar, heu d’enviar un correu al Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells (albert.vancells@uab.cat) abans del 10 de juliol, indicant a l’assumpte del missatge “EMCUP” i indicar el vostre nom i cognoms i el curs que realitzareu el proper any acadèmic.

En l’anterior edició, l’equip de la nostra Escola, format pels estudiants Maite Carrero, Daniel Buko, Hannah Degenaar i Laia Canut van assolir la 5a posició en aquesta competició on hi van participar gairebé una trentena d’escoles d’arreu d’Europa.

Animeu-vos!!! Gaudireu d’una experiència increïble amb altres estudiants internacionals, fareu bones amistats i networking, aprendreu molt i us ho passareu genial!!!

This entry was posted on Dilluns, 8 Juny, 2015 at 17:06 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, institucional, intercanvis, premis. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.