EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 21 2015

Graduació i Lliurament de Diplomes als titulats i titulades de la promoció 2013-2014 de l’EUTDH UAB

Graduació i Lliurament de Diplomes als Titulats i Titulades de la promoció 2013-2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

El doctor Oriol Miralbell, i tot l'equip de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, es complauen en convidar-vos a l'acte de Graduació i Lliurament de Diplomes de la Promoció 2013-2014 dels estudis de Grau en Turisme, Graduat en Direcció Hotelera, Diplomatura en Turisme i Màsters, que tindrà lloc el proper dijous 11 de juny de 2015, a les 19 hores, al saló Martí Franques I, de l'Hotel Campus, a la Vila Universitària.

Al finalitzar l'acte, es servirà un refrigeri.

Esteu convidats/des!

This entry was posted on dijous, 21 maig, 2015 at 19:04 and is filed under alumnes, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, institucional, Màsters i Postgraus, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.