EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 18 2015

L’EUTDH-UAB celebrarà la Jornada de Portes Obertes per presentar els seus Graus el proper dissabte 23 de Maig

Jornada de Portes Obertes de l´EUTDH. 23 de Maig 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB) convida a tots els estudiants de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Superior i també als titulats universitaris a venir a conèixer el nostre Centre i tota la nostra oferta formativa:

El dia 23 de maig de 2015, a les 10:00 hores, es realitzaran diverses xerrades informatives per donar a conèixer les característiques de les titulacions que s'imparteixen a l’EUTDH UAB. També es realitzaran visites a les instal·lacions de la nostra Escola, a l’Hotel-Escola, i a la Vila Universitària de la UAB.

És imprescindible confirmar la vostra assistència a:

Secretaria de l'EUTDH.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Edifici Blanc. Vila Universitària.
08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès.
e-mail: eutdh@uab.cat
web: www.eutdh.cat

**Aquelles persones interessades en conèixer la nostra oferta de Mestratges i Postgraus agraïríem que ens ho indiquessin a l'hora de confirmar la seva assistència a la Jornada de Portes Obertes.

This entry was posted on Dilluns, 18 Maig, 2015 at 18:14 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, grau en turisme en angles, institucional, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.