EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 11 2015

L’EUTDH UAB celebrarà els XI Debats Turístics versant sobre els nous espais de luxe per a congressos de Barcelona

L´EUTDH celebrarà els XI Debats Turístics. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB celebrarà la onzena edició dels Debats Turístics de l'EUTDH el dimecres 13 de maig de 2015 , a partir de les 12:00 h a l'aula 333/333 (antiga 322).

Aquest esdeveniment està organitzat pels alumnes de tercer curs de l'assignatura "Organització de convencions" del Graduat en Direcció Hotelera, i de quart curs del Grau en Turisme de l'assignatura 'Organtizació de Congressos i Convencions'. Els estudiants reben el suport i supervisió dels professors que imparteixen aquesta matèria.

La temàtica d'aquesta edició versarà sobre Nous espais de luxe per als congrssos a Barcelona. Adaptant-se a la demanda

Ponents:

• Isabel Bassedas, Cap d'Espais i Relacions Institucionals de la Fundació Privada de l'Hospital de la Santa Pau. Ponència: Recinte Modernista de Santa Pau, d'hospital a nou centre de congressos de la ciutat de Barcelona.

• Eulàlia Aliguer Dalmau, General Manager TADMC Spain. Ponència: Situació del sector en l'actualitat. Nous hotels de luxe a Barcelona.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dilluns, 11 Maig, 2015 at 15:50 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Ponències, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.