EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 07 2015

IV Premi CIEU-FUAB a la persona més emprenedora 2015

IV Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El Centre d'lniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de la Fundació Universitat Autògrave;noma de Barcelona celebrarà el proper dimarts 12 de maig a les 13.00h l'acte de lliurament del “IV Premi CIEU-FUAB a la persona més emprenedora 2015” .

L'esmentat esdeveniment tindrà lloc a l'aula EB142 i oferirà un reconeixement als/les estudiants més emprenedors/es de l'EUTDH, EPSI, ESAGED. Tots els estudiants de les Escoles opten al premi a la persona més emprenedora, independentment del curs o titulació en el que estiguin matriculats. També es lliurarà un tercer guardó a alumnes d'altres carreres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L'objectiu fonamental d'aquest acte és el de fomentar l'esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària de la FUAB . El jurat, format per reconeguts acadèmics en l'àmbit de l'empresa i l'emprenedoria, té en consideració diversos factors per atorgar aquest premi: l'esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l'originalitat i grau d'innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es considera la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

Esperem la vostra assistència!

This entry was posted on dijous, 7 maig, 2015 at 15:19 and is filed under alumnes, cieu, emprenedoria, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Ponències, premis, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.