EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

abr. 29 2015

Últimes places disponibles per assistir al Día de les Famílies de la UAB a l’EUTDH

Dia de les Famílies 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El dissabte 9 de maig de 2015, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) participarà en el Dia de les Famílies que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona per tal de donar a conèixer el campus de la UAB, els estudis del Grau de Turisme, el Grau en Direcció Hotelera i el nou Grau en Turisme en Anglès. També es facilitarà informació sobre els serveis de la Universitat a les famílies dels futurs estudiants.

L'acte es portarà a terme a les instal·lacions de l'EUTDH UAB des de les 9:30 a 14:00 hores.

Encara queden algunes places disponibles per venir a les xerrades dels nostres Graus a la nostra Escola. Apunta’t amb la teva família!

Per més informació i inscripcions visiteu el següent enllaç:

Dia de les Famílies 2015 de la UAB

This entry was posted on dimecres, 29 abril, 2015 at 14:54 and is filed under Esdeveniments, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, grau en turisme en angles, institucional, Orientació Universitària, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.