EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 16 2015

Ponència de clausura del Màster en Turisme i Humanitats: ‘Turisme, ciutat i identitat’

Ponència de Clausura del Màster. Màster en Turisme i Humanitats. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

El Màster en Turisme i Humanitats de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB amb l’Institut d’Humanitats de Barcelona i amb Turisme de Barcelona, institucions altament qualificades en els seus àmbits – les Humanitats i el Turisme – organitzen la conferència de clausura de la segona edició d’aquest Màster a la sala Hall del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, el proper dilluns 27 d’abril a les 19h.

La ponència titulada “Turisme, ciutat i identitat” anirà a càrrec del professor de filosofia Xavier Antich – president de la Fundació Antoni Tàpies – que farà un reflexió crítica sobre la relació conflictiva entre la ciutat turística amb el seu passat, i com evitar la seva simplicació i dilució de la seva identitat en un món globalitzat.

Aquest esdeveniment és obert a tothom, als alumnes del Màster i a les persones forànies de la UAB interessades en aquesta temàtica. Cal confirmar assistència cliclant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dijous, 16 Abril, 2015 at 16:35 and is filed under alumnes, Esdeveniments, institucional, Màsters i Postgraus, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.