EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 25 2015

Fira de Màsters i Postgraus de la UAB 2015

Fira de Màsters i Postgraus de la UAB 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

El proper 8 d´abril, la Universitat Autònoma de Barcelona organitza la Fira de Màsters i Postgraus 2015. Es tracta d'un conjunt d'actes arreu del campus en què podràs informar-te de totes les opcions que tens al teu abast per encaminar el teu futur acadèmic i professional.

L´acte central de la fira és una xerrada oberta a tots els estudiants dels darrers cursos, que tindrà lloc a la Sala de Cinema de la UAB a les 12h i a les 16:00 h. La xerrada es centrarà en donar una visió general de la oferta de Màsters i Postgraus a la UAB.

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera organitzarà sessions informatives específiques dels seus dos Màsters Oficials que pertanyen a l´àmbit del Turisme i l'Hostaleria.

Programació:

Per altra banda, també s'organitzaran sessions informatives per als Postgraus i Cursos d'Especialització que impartirà el nostre Centre durant el curs acadèmic 2015-2016:

Us hi esperem!

This entry was posted on Dimecres, 25 Març, 2015 at 18:41 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, institucional, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Ponències, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.