EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 19 2015

Inscripcions per al ‘Dia de les Famílies 2015 de la UAB’ fins al 31 de març!

Inscripcions per al Dia de la Familia 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El dissabte 9 de maig de 2015, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) participarà en el Dia de les Famílies que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona per tal de donar a conèixer el campus de la UAB, els estudis del Grau de Turisme, el Grau en Direcció Hotelera i el nou Grau en Turisme en Anglès , a més de la nostra oferta de Màsters i Postgraus, i de Cicles Formatius de Grau Superior . També es facilitarà informació sobre els serveis de la Universitat a les famílies dels futurs estudiants.

L'acte es portarà a terme a les instal·lacions de l'EUTDH UAB des de les 9:30 a 14:00 hores.

La data límit d'inscripció a aquesta jornada és el dia 31 de març de 2015.

Per més informació i inscripcions visiteu el següent enllaç:

Dia de les Famílies 2015 de la UAB

This entry was posted on dijous, 19 març, 2015 at 21:42 and is filed under alumnes, CFGS, Cicles Formatius de Grau Superior, Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, grau en turisme en angles, institucional, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.