EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 18 2015

L’EUTDH UAB presenta el nou Grau en Turisme en Anglès i els nous CFGS al Saló de l’Ensenyament

Nou Grau en Turisme en Anglès a l´EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Curs 2015-2016

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (EUTDH) serà present amb la Universitat Autònoma de Barcelona i la seva Fundació al Saló de L'Ensenyament (del 18 al 22 de març) per promocionar la seva oferta acadèmica per al curs 2015-2016. Com a novetats, la Universitat i el nostre Centre oferiran el Grau de Turisme en anglès i nous Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS). L'esdeveniment tindrà lloc al recinte firal de Montjuïc, a Barcelona. La UAB informarà sobre l'oferta de graus als estands 632 i 642 (pavelló 2, carrer F) del Saló de l'Ensenyament i sobre l'oferta de postgrau a l'estand 214 (pavelló 5, carrer B) del Saló Futura (dies 20 i 21 de març).

Formació en anglès per a un sector global

Amb Turisme, la UAB amplia la seva oferta de graus en anglès, que ja són quatre: a més del nou, s'imparteix Administració i Direcció d'Empreses, Economia i Educació Primària. En tots els casos, es tracta d'un grup que segueix el mateix pla d'estudis que els altres estudiants del grau amb la particularitat de fer la docència íntegrament en anglès. S'ofereix 40 de les 180 places del Grau de Turisme i el preu serà el mateix.

El Grau de Turisme en anglès s'adreça bàsicament a estudiants locals interessats en desenvolupar la seva carrera professional en organitzacions orientades a mercats internacionals. Es recomana que tinguin un nivell d´anglès B2 del Marc Comú Europeu de Referència però no hauran de superar cap prova específica de competència lingüística en llengua anglesa per poder accedir-hi.

Els estudiants rebran una formació integral en un dels sectors amb més projecció internacional: un coneixement general del turisme i dels àmbits específics de gestió i planificació d'aquest sector a nivell d'organitzacions, d'activitats, destinacions, productes i recursos en un sector molt orientat a mercats internacionals i on la llengua vehicular és principalment l'anglès.

No es busca només que els estudiants coneguin la llengua anglesa (això ja s'adquireix al Grau de Turisme "normal" a través de l'estudi de llengües estrangeres), sinó que puguin desenvolupar competències en llengua anglesa, habilitats comunicatives, tècniques específiques de treball o coneixements humanístics, per tal de reforçar la integració en un sector totalment globalitzat com és el turisme.

A més, els estudiants del Grau de Turisme en anglès es podran formar en, com a mínim, tres idiomes estrangers més (francès, alemany i xinès), a banda dels que poden obtenir a través dels programes d'intercanvis amb altres països tant europeus com de la resta del món.

Nova oferta de formació professional

D'altra banda, el proper curs, la UAB ampliarà la seva oferta de Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS). N'hi haurà tres de nous que s'impartiràn a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera: Direcció de Cuina i Direcció de Cuina + Direcció de Serveis de Restauració (amb una duració de tres anys), i Administració i Finances. La nova oferta es suma als dos CFGS ja oferts durant aquest curs al nostre Centre de formació: Direcció de Serveis de Restauració i Comerç Internacional.

• Direcció de Cuina: estudis orientats a l´assoliment de les competències necessàries per la gestió de cuines de producció reduïda -les de negocis propis o gastronòmiques- i gran col·lectivitats, càterings-. Els estudiants es formaran a les aules de demostració i de cuina de l´Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i podran posar en pràctica els coneixemens assolits a l'Hotel Campus.
  • Direcció de Cuina + Direcció de Serveis de Restauració: combina les competències de l'anterior amb les del CFGS de Direcció de Serveis de Restauració, orientat al sector de la restauració, a empreses de càtering i organitzadores d'esdeveniments i a cadenes hoteleres. S'hi dóna especial importància a l'aprenentatge de llengües estrangeres (anglès i francès).
  • Administració i Finances: proporciona coneixements per organitzar operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers en una empresa pública o privada, aplicant la normativa i els estàndards de gestió de qualitat i bones pràctiques. s´hi afegeix una formació en gestió de documents i arxius administratius, particularment en l´entorn electrònic.

Els CFGS estan organitzats pel Centre de Formació Professional Fundació UAB i donen accés a la titulació de tècnic superior. La UAB ofereix, a més, un itinerari formatiu que permetrà accedir a estudis universitaris amb reconeixement de crèdits. La UAB ha estat la primera universitat pública catalana en oferir, mitjançant la seva fundació, aquest tipus de titulacions amb el valor afegit de la qualitat universitària.

A més, els estudiants de CFGS de la UAB es beneficien dels serveis que la Universitat ofereix a tots els seus estudiants: Campus Virtual, biblioteques, Servei de Llengües, Vila Universitària, Servei d'Activitat Física, etc.

This entry was posted on Dimecres, 18 Març, 2015 at 20:05 and is filed under CFGS, Cicles Formatius de Grau Superior, Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, grau en turisme en angles, institucional, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.