EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 17 2015

L’EUTDH UAB al Saló de l’Ensenyament 2015

L'EUTDH al Saló de l'Ensenyament 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Un any més, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona participarà en la nova edició del Saló l'Ensenyament, que pretén apropar els estudis universitaris als alumnes que aviat s'incorporaran a la Universitat, oferint-los-hi informació de les titulacions.

L'EUTDH, enguany, tornarà a disposar d'un stand on hi haurà representants del professorat, del personal d'administració i de l'alumnat, que donaran a conèixer l'àmplia oferta educativa del nostre Centre, tant de títols de Grau (amb la novetat del nou Grau en Turisme en Anglès) com de Màsters i Postgraus, a més de les diverses possibilitats existents per ampliar els estudis de l'EUTDH a altres països en els quals la nostra Escola té convenis signats.

També s’informarà dels nous Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) que s’impartiran al nostre Centre a partir del proper curs acadèmic 2015-2016:

• Direcció de Cuina: estudis orientats a l´assoliment de les competències necessàries per la gestió de cuines de producció reduïda -les de negocis propis o gastronòmiques- i gran col·lectivitats, càterings-. Els estudiants es formaran a les aules de demostració i de cuina de l´Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i podran posar en pràctica els coneixemens assolits a l'Hotel Campus.
  • Direcció de Cuina + Direcció de Serveis de Restauració: combina les competències de l'anterior amb les del CFGS de Direcció de Serveis de Restauració, orientat al sector de la restauració, a empreses de càtering i organitzadores d'esdeveniments i a cadenes hoteleres. S'hi dóna especial importància a l'aprenentatge de llengües estrangeres (anglès i francès).
  • Administració i Finances: proporciona coneixements per organitzar operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers en una empresa pública o privada, aplicant la normativa i els estàndards de gestió de qualitat i bones pràctiques. s´hi afegeix una formació en gestió de documents i arxius administratius, particularment en l´entorn electrònic.

El Saló de l'Ensenyament se celebra a Fira de Barcelona (Recinte Firal de Montjuïc) des del dia 18 al 22 de març de 2015 , i els seus horaris d'obertura són: De 10 a 19 hores, i el diumenge de 10 a 14 hores.

Us hi esperem!

This entry was posted on dimarts, 17 març, 2015 at 21:55 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.