EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 05 2015

L’EUTDH UAB organitza el XVIIIè Workshop, trobada Universitat-Empresa

Celebració del Workshop de l'EUTDH 2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El proper 11 de març tindrà lloc el XVIII Workshop Trobada Universitat-Empresa de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest acte s’adreça als estudiants de 2n, 3r i 4rt curs del Grau de Turisme, de 2n i 3r del Grau en Direcció Hotelera, alumnes de màsters i postgraus i exalumnes del nostre Centre.

Trobareu tota la informació sobre d’aquest esdeveniment professional al lloc web de l’EUTDH: www.eutdh.cat.

Data límit inscripció: 8 de març de 2015.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dijous, 5 Març, 2015 at 20:01 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals, Visites, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.