EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 02 2015

Representants de HRC International ofereixen un Seminari i Workshop als alumnes de l’EUTDH

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat dijous 19 de febrer de 2015 l’empresa HRC International amb seu a Holanda va oferir als estudiants de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB un Seminari i un Workshop sobre les ofertes de Pràctiques Internacionals als Estats Units.

Va ser una sessió molt interessant i amena per als nostres alumnes on van poder conèixer de primera mà els requisits i condicions que les Cadenes Hoteleres Internacionals exigeixen per treballar en el mercat laboral nordamericà.

Un any més, agraïm des de l’EUTDH UAB la dedicació i col·laboració de HRC International en l’assessorament als nostres alumnes.

This entry was posted on dilluns, 2 març, 2015 at 18:34 and is filed under alumnes, borsa de treball, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, intercanvis, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Orientació Universitària, Ponències, practiques, professionals, Visites, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.