EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 02 2015

Representants de HRC International ofereixen un Seminari i Workshop als alumnes de l’EUTDH

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat dijous 19 de febrer de 2015 l’empresa HRC International amb seu a Holanda va oferir als estudiants de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB un Seminari i un Workshop sobre les ofertes de Pràctiques Internacionals als Estats Units.

Va ser una sessió molt interessant i amena per als nostres alumnes on van poder conèixer de primera mà els requisits i condicions que les Cadenes Hoteleres Internacionals exigeixen per treballar en el mercat laboral nordamericà.

Un any més, agraïm des de l’EUTDH UAB la dedicació i col·laboració de HRC International en l’assessorament als nostres alumnes.

Aquesta entrada es va publicar el dilluns, 2 març, 2015 a les 18:34 i s'ha arxivat a alumnes, borsa de treball, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, intercanvis, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Orientació Universitària, Ponències, practiques, professionals, Visites, workshop. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Tant els comentaris com els pings estan tancats actualments.

Els comentaris estan tancats.