EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 13 2015

L’EUTDH – UAB ofereix pràctiques internacionals a l’Hotel Roger Smith de Nova York

Entrevistes de selecció per realitzar pràctiques a l'Hotel Roger Smith de Nova York. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L'Hotel Roger Smith (Nova York) ofereix la possibilitat de fer un període de formació pràctica d'un any amb rotació departamental, allotjament i remuneració incloses, als alumnes de l'últim curs de Direcció Hotelera, Turisme o recent titulats ambdues titulacions (menys d'un any / mes d'un any + experiència contrastada al sector) amb un bon coneixement d'anglès (B21 o similar acreditat pel professor d'idioma).

Els interessats hauran d’enviar a la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, a la sra. Mercè Majós, el seu CV abans del 17 de febrer de 2015, en anglès amb fotografia actual inclosa, via e-mail a: merce.majos@uab.cat amb l’assumpte: “Hotel Roger Smith”.

Les entrevistes de selecció en anglès, es faran properament via skype (cal que indiqueu també el vostre usuari per poder contactar amb aquesta sistema) per un responsable de l'hotel.

No s’admetran sol·licituds que no reuneixin les condicions.

This entry was posted on Divendres, 13 Febrer, 2015 at 16:16 and is filed under alumnes, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.