EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 10 2015

Sessió informativa sobre pràctiques internacionals a l’EUTDH a càrrec de Travel Work

El dimecres 25 de febrer, la Unitat de la Borsa de Treball i Pràctiques de l’EUTDH organitza una reunió informativa en la qual Travel Work, empresa especialitzada en la gestió de pràctiques internacionals a l’estranger parlarà dels seus programes en aquest àmbit. La sessió està destinada tant a alumnes com exalumnes de la nostra Escola.

La reunió començarà a les 13h a l’aula EB123 (1a planta)..

Per poder-hi assistir, prèviament heu d’enviar un e-mail a l’atenció de la sra. Mercè Majós, a l’adreça electrònica: merce.majos@uab.cat per confirmar la vostra presència a l’acte.

No us perdeu aquesta sessió per conèixer noves oportunitats per a la vostra formació pràctica!!!

This entry was posted on Dimarts, 10 Febrer, 2015 at 18:36 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, ofertes laborals, Orientació Universitària, Ponències, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.