EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 23 2015

L’EUTDH – UAB imparteix el Curs d’Amadeus Nivell 1 (Reserves). Inici: 20 de Febrer de 2015

Curs Amadeus. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS . Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d'aquestes empreses. L'objectiu d'aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS . La docència es realitza a l'aula virtual d'Amadeus de l'Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Durant els divendres 20 i 27 de febrer, i 6, 13 i 20 de març de 2015, de 16:00 a 20:00 hores es realitzarà el "Curs d'Amadeus Nivell 1" (Reserves).

Preu general: 250€ (Preu amb descompte: 225€ per membres de l'EUTDH i de la comunitat de la UAB ).

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç .

This entry was posted on Divendres, 23 Gener, 2015 at 17:23 and is filed under alumnes, amadeus, cursos, empreses, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.