EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 16 2015

Jornades de Portes Obertes de la UAB 2015

Jornades de Portes Obertes de la UAB 2015. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. EUTDH

Durant els dies 3, 4 i 5 de febrer de 2015 es portarà a terme una nova edició de les Jornades de Portes Obertes adreçades a estudiants de Secundària de 1er i 2on de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior per donar a conèixer les característiques de les diverses titulacions que s'imparteixen a les facultats i escoles de la Universitat Autònoma de Barcelona, entre elles, el Grau de Turisme i el Grau en Direcció Hotelera , a més de conèixer el seu campus.

Les xerrades informatives a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) es realitzaran en els següents horaris:

• Grau en Turisme : de 10:00 h. a 11:30 h.

• Grau en Direcció Hotelera : de 12:00 h a 13:30 h.

Us hi esperem!!!!

This entry was posted on Divendres, 16 Gener, 2015 at 21:48 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Orientació Universitària, Ponències, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.