EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

des. 18 2014

Guardonats i guardonades a la 5a edició dels Premis CIEU – UAB 2014 a la idea més emprenedora

Guardonats i guardonades a la 5a edició dels Premis CIEU - UAB 2014 a la idea més emprenedora. Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. EUTDH. Bellaterra

El dia 15 de desembre va tenir lloc l’acte de lliurament dels guardons als guanyadors i guanyadores de la cinquena edició del “Premi CIEU 2014 a la idea més emprenedora”. S’oferia una dotació econòmica de 900 euros a les idees més emprenedores desenvolupades pels estudiants de les escoles de la Fundació UAB (entre elles, de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera)(450 euros); i de la resta de la Universitat Autònoma de Barcelona (450 euros).

Els guanyadors van ser Marta Olivella, Jordi Roca i Anna Ibáñez pel projecte “Tastets en ruta” a la categoria de les Escoles de la FUAB; i per altra banda, Ángel García, Daniel González i Cristian Moreno pel projecte “la-collita.cat” de la categoria de la resta de la UAB.

Els finalistes van ser Marina Creus, Iris Bedeman, Jordi Juárez, Gisela Rius, Sergi Fraiz, Laura Baltanás, Mariona Santander, Adrián Pont, Joel Vico, Carlos Hidalgo, Cristina Sanchiz, David Esteller i Xavier Rendón.

En l’acte hi va participar l’emprenedor en sèrie i fundador de circoviral.com, Eduard Agut, que va dur a terme una conferència sobre la seva extensa i variada experiència en la creació d’empreses innovadores.

També David Urbano (director del CIEU) i Maria Noguera (directora d’estudis de l’EUTDH) van participar en la ponència del premi. Ells dos, juntament amb Andreu Turró (tècnic del CIEU), van formar part del jurat que avaluava els projectes presentants.

L’objectiu fonamental d’aquest esdeveniment era el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària. D'aquesta manera, el jurat, va tenir en compte els següents factors: l'esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l'originalitat i grau d'innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es va considerar la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

Aquesta entrada es va publicar el dijous, 18 desembre, 2014 a les 21:48 i s'ha arxivat a alumnes, cieu, emprenedoria, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Ponències, premis, professionals, Reconeixements. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Tant els comentaris com els pings estan tancats actualments.

Els comentaris estan tancats.