EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 11 2014

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries lliurarà el ‘V Premi a la idea més emprenedora’

El Centre d’lniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) va iniciar novament el passat mes d’octubre les seves activitats pel curs 2014-15, amb l’ànim de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària en general, i especialment, de les escoles de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.

El CIEU, creat com a resposta a la creixent demanda dins del sector turístic de professionals ben formats, amb capacitat d’assumir nous reptes i de gestionar empreses turístiques i hoteleres en un entorn sotmès a canvis constants, ha estat des dels seus inicis una entitat que ha transmès, a més de coneixements, actituds favorables cap a l’emprenedoria.

Dels esforços per tal de fomentar l’esperit emprenedor entre els estudiants, professorat i personal d’administració i serveis, han sorgit en els darrers anys diferents projectes d’innovació docent dirigits a desenvolupar l’emprenedoria a més de fomentar la innovació i les relacions amb el sector empresarial, i celebrar diferents activitats, com ara premis a la millor idea emprenedora, seminaris i conferències de forma periòdica.

En aquest nou curs acadèmic, el CIEU amb el seu equip d’experts en emprenedoria, continuarà proporcionant informació, assessorament i formació a les persones que vulguin engegar una iniciativa empresarial, oferint cursos i seminaris relacionats amb la millora de les competències emprenedores, a més d’analitzar l’activitat emprenedora des de l’àmbit de la UAB.

En aquest sentit, el proper dilluns 15 de desembre a les 19h (aula 1.5 EUTDH) es celebrarà el lliurament del “V Premi CIEU a la idea més emprenedora”. L’acte oferirà un reconeixement a les idees més emprenedores dels estudiants tant de les escoles de la FUAB com de la resta de la UAB. Concretament, en l’edició d’enguany hi haurà dues categories de premis: una pels estudiants de les escoles de la FUAB i una altra pels estudiants de la resta de la UAB. Els guanyadors/es de cadascuna de les categories rebran un premi de 450 euros com a reconeixement de la seva idea de negoci.

El jurat, format per reconeguts acadèmics en l’àmbit de l’empresa i l’emprenedoria, tindrà en compte, els següents factors: l’adequació del perfil de l’emprenedor o complementarietat de l’equip emprenedor, l’originalitat i grau d’innovació de la idea, la implementació de la idea en un producte o servei, el coneixement dels clients potencials i de la competència, i viabilitat del projecte (comercial, tècnica i econòmica).

This entry was posted on Dijous, 11 Desembre, 2014 at 17:14 and is filed under alumnes, cieu, emprenedoria, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Màsters i Postgraus, Ponències, premis, professionals, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.