EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 05 2014

‘Speaktacular’, teatre en el marc del 1er cicle d’Orientació Professional de la UAB

El Servei d’Ocupació Universitari Treball Campus de la UAB et convida a “Speaktacular”, més que una conferència sobre competències és tota una experiència”. Una ponència en clau d’obra de teatre divertida i entretinguda que, de ben segur, et farà reflexionar sobre la importància de les competències.

Speaktacular és un grup de tres conferenciants i autors que combinen la paròdia amb la selecció de personal, l’aventura i la música. Pots obtenir més informació sobre aquest grup a l’enllaç següent: http://www.speaktacular.net/

L'acte tindrà lloc el dijous 11 de desembre a les 12:15 hores, a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres. Tingues en compte que l’aforament és limitat.

Per assistir-hi, cal que t’inscriguis AQUÍ i segueixis les instruccions. És imprescindible que portis l’entrada impresa i signada (l’entrada s’adjunta al correu que rebràs per correu electrònic després de la teva inscripció).

La durada d’aquest acte és d'1 hora i 45 minuts i no està permès fer servir els telèfons mòbils, ni fer fotografies ni gravacions, ni menjar o beure dins de l’auditori.

Aquest espectacle completa el primer cicle d’activitats d’orientació professional realitzades en el marc del Conveni de col·laboració entre el Departament d’Economia i Coneixement i les Universitats Catalanes per a l’impuls a la inserció i la millora de l’ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris.

T’hi esperem!

This entry was posted on Divendres, 5 Desembre, 2014 at 20:29 and is filed under alumnes, borsa de treball, Esdeveniments, ex-alumnes, Orientació Universitària, Ponències, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.