EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

des. 04 2014

Estudia i fes pràctiques remunerades al Manhatan Institute of Management de Nova York

Vols estar 6 mesos a NYC, estudiant i fent pràctiques?

Informa’t del programa Internacional del Manhattan Institute of Management (http://mimusa.edu). Es duria a terme de l’Abril a Setembre del 2015. I que consta d’un programa d’estudi en “Business and Management” i pràctiques al llarg d’aquests 6 mesos.

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB t’ofereix la possibilitat de reconèixer els crèdits del Pràcticum II (12 ECTS) i 18 crèdits optatius per la realització d’aquest programa. En cas que es compleixin unes certes condicions, també es podria reconèixer les Pràctiques Externes (12 ECTS).

Es requereix:

• Nivell Anglès Mig – Alt, obligatori haver aprovat l’Anglès de 3r sense dificultats. Si es disposa d’acreditació TOEFL o el CAE millor.

• Nivell acadèmic mig-alt. La nota mitjana ha d’estar al voltant d’un 7.

Cost del programa: 5.500$. Inclou tot el procés de visat; estudis i la busca de pràctiques no remunerades.

No inclou l’allotjament i manutenció que té un cost d’uns 1.500 $/mes.

Informació:

Albert Vancells
Albert.vancells@uab.cat
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Campus de la UAB
08193 Bellaterra, Cerdanyola del Vallès
SPAIN
Tel +34935929728
Fax +34935817495

This entry was posted on dijous, 4 desembre, 2014 at 22:02 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, intercanvis, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.