EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

des. 04 2014

Estudia i fes pràctiques remunerades al Manhatan Institute of Management de Nova York

Vols estar 6 mesos a NYC, estudiant i fent pràctiques?

Informa’t del programa Internacional del Manhattan Institute of Management (http://mimusa.edu). Es duria a terme de l’Abril a Setembre del 2015. I que consta d’un programa d’estudi en “Business and Management” i pràctiques al llarg d’aquests 6 mesos.

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB t’ofereix la possibilitat de reconèixer els crèdits del Pràcticum II (12 ECTS) i 18 crèdits optatius per la realització d’aquest programa. En cas que es compleixin unes certes condicions, també es podria reconèixer les Pràctiques Externes (12 ECTS).

Es requereix:

• Nivell Anglès Mig – Alt, obligatori haver aprovat l’Anglès de 3r sense dificultats. Si es disposa d’acreditació TOEFL o el CAE millor.

• Nivell acadèmic mig-alt. La nota mitjana ha d’estar al voltant d’un 7.

Cost del programa: 5.500$. Inclou tot el procés de visat; estudis i la busca de pràctiques no remunerades.

No inclou l’allotjament i manutenció que té un cost d’uns 1.500 $/mes.

Informació:

Albert Vancells
Albert.vancells@uab.cat
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Campus de la UAB
08193 Bellaterra, Cerdanyola del Vallès
SPAIN
Tel +34935929728
Fax +34935817495

Aquesta entrada es va publicar el dijous, 4 desembre, 2014 a les 22:02 i s'ha arxivat a alumnes, ampliació d'estudis, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, intercanvis, practiques. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Tant els comentaris com els pings estan tancats actualments.

Els comentaris estan tancats.