EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 20 2014

Xerrada sobre ‘Treballar a Europa’ impartida per la Xarxa Eures a l’EUTDH – UAB

Xerrada sobre 'Treballar a Europa' impartida per la Xarxa Eures a l'EUTDH - UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra

Avui dijous 20 de novembre, a les 15 hores, es portarà a terme la xerrada ‘Treballar a Europa’ impartida per representants de la Xarxa Eures a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

Les inscripcions són gratuïtes!

Per a participar en aquesta activitat caldrà que feu les inscripcions a l’adreça següent:

Als estudiants i graduats de Turisme i Direcció Hotelera de l’EUTDH-UAB que participin a la sessió i ho sol·licitin, se’ls facilitarà un certificat d’assistència.

Esperem que aquesta iniciativa sigui del vostre interès i que us pugui ajudar en la vostra inserció laboral en altres països europeus.

This entry was posted on Dijous, 20 Novembre, 2014 at 16:06 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Orientació Universitària, Ponències, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.