EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 14 2014

L’EUTDH torna a participar a la competició europea EMCUP2015

L'EUTDH torna a participar a la competició europea EMCUP. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona torna a participar a la competició europea EMCUP organitzada per l’empresa holandesa Mise en Place. Aquest concurs internacional es realitza entre Escoles de Turisme i Gestió Hotelera de diferents països d’arreu d’Europa. Aquest any la competició es realitzarà a Maastricht (Holanda) els dies 8 i 9 de febrer de 2015.

Els estudiants que ens representen enguany són: Daniel Buko, Laia Canut, Maite Carrero i Hannah Degenaar. El tutor de l’equip és el professor Albert Vancells.
El tema d’aquesta edició 2015 gira al voltant de la salut i el benestar, i com aquest afecta a l’activitat turística i hotelera. En breu podreu seguir el treball dels nostres alumnes al seu blog i xarxes socials. Precisament, ja els hi podeu donar suport a Facebook, Twitter, Google+, fent-vos seguidors (cliqueu en els enllaços de cada xarxa).

Esperem apropar-nos a l’èxit de l’any passat on vam quedar classificats en 3a posició d’entre 23 centres universitaris participants.

Us demanem que col·laboreu amb nosaltres amb molts Likes, Followers i interaccions a les xarxes socials. Segur que amb l’esforç, dedicació i treball del nostre grup, juntament amb la vostra cooperació, podrem realitzar un bon paper a l’EMCUP 2015.

This entry was posted on Divendres, 14 Novembre, 2014 at 21:11 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, institucional, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.