EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 11 2014

Alumnes de l’EUTDH i estudiants internacionals que participen aquest curs 2014-2015 en els programes d’intercanvis d’estudis de la nostra Escola

Com cada any l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participa en els programes d’intercanvi que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest curs acadèmic 2014-2015 han estat molts els estudiants de l’EUTDH que han decidit participar en algun d’aquests programes de formació. Concretament, 43 alumnes participen o participaran en el programa Erasmus+, 3 en el programa Propi i 1 en el Sicue, (aquest darrer, realitzant un intercanvi amb altra universitat espanyola).

Al mateix temps, hem rebut al voltant de 50 alumnes de la resta de països del món, amb una bona representació d’estudiants xinesos; però també, coreans, canadencs, argentins, i de molts dels països de la Unió Europea.

Esperem que tots aquests estudiants gaudeixin d’una bona estada d’estudis i puguin aprofitar aquesta experiència per tenir un millor futur laboral.

This entry was posted on Dimarts, 11 Novembre, 2014 at 21:42 and is filed under alumnes, estudis, idiomes, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.