EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 07 2014

Presentació del Programa de Pràctiques ‘Smart People’ del Grup Hotusa als alumnes de l’EUTDH

El proper dimarts 18 de novembre, a les 15 hores, a l'aula 2.9, es celebrarà una sessió de presentació del "Programa Smart People" a càrrec de responsables de Recursos Humans d'Hotusa Hotels. Concretament, es tracta de 7 programes de pràctiques resultat de l'anàlisi de les tendències i les posicions que actualment i en els propers anys seran claus en el Grup Hotusa, i en el sector turístic i hoteler en general.

Els programes són:

• Gestió de comptes, màrqueting online i desenvolupament (Àrea de negoci: Vendes, desenvolupament i màrqueting online).

• Màrqueting online, vendes i distribució online (Àrea de negoci: Màrqueting, vendes i distribució online).

• Comptabilitat interna (Àrea de negoci: Comptabilitat interna).

• Gestió de comptes, distribució online i administració (Àrea de negoci: Gestió de comptes, distribució online i administració).

• Màrqueting online i màrqueting de continguts (Àrea de negoci: Comercialització on line i màrqueting de continguts).

• Compres i comercialització (Àrea de negoci: Compres producte, central de compres i comercialització).

• Comptabilitat i Finances (Àrea de negoci: Comptabilitat i Finaces).

Aquesta xerrada va dirigida als alumnes de 3er de Direcció Hotelera i de 4rt de Turisme de l'EUTDH-UAB.

Per poder assistir a la reunió informativa és obligatori confirmar l'assistència per e-mail a l'atenció de Ferran Gallart, a : ferran.gallart@uab.cat ; o bé, us heu de passar personalment a la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball de l'EUTDH-UAB (despatx EB 2013, 2ª planta). En ambdòs casos, heu d'aportar el vostre currículum.

Data màxima d'inscripció per poder assistir a la xerrada: 14 de novembre de 2014.

This entry was posted on Divendres, 7 Novembre, 2014 at 21:35 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Ponències, practiques, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.