EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 05 2014

L’EUTDH i la UAB organitzen la Setmana de l’Orientació Professional per alumnes i graduats

La Setmana de l'Orientació Professional. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i la Universitat Autònoma de Barcelona organitzen la “Setmana de l’Orientació Professional”, un cicle d'activitats dirigides a facilitar diferents eines i l'adquisició de competències per a la cerca de feina i millorar el grau d'ocupabilitat dels alumnes i titulats en Turisme i Direcció Hotelera del nostre Centre.

Aquest cicle es durà a terme en les properes setmanes del mes de novembre de 2014, a les diverses aules de la nostra Escola per als estudiants / graduats de Turisme i Direcció Hotelera. Les activitats es realitzaran en horari de 15 a 17 hores, a l'aula EB305 (antiga 3.13; 3a planta).

Els temes que es tractaran en aquest cicle són:

• Networking  – 10 de novembre de 2014.
  • El teu currículum vitae evoluciona  – 11 de novembre de 2014.
  • Entrevista de Treball – 12 de novembre de 2014.
  • Xarxes Socials – 13 de novembre de 2014.
  • Autoconeixement de les teves competències – 14 de novembre de 2014.
  • Treballar a Europa – 20 de novembre de 2014 (*).

Nota: (*) La jornada de Treballar a Europa es una bona oportunitat ja que col·labora la Xarxa Eures i amb ells els col·legues almenys d'aquesta mateixa entitat.

Inscripcions gratuïtes!

Per a participar en les diferents activitats caldrà que feu les inscripcions a l'adreça següent:

Als estudiants i graduats que participin en aquestes sessions i que ho sol·licitin, se'ls facilitarà un certificat d'assistència.

Esperem que aquesta iniciativa sigui del vostre interès i que us pugui ajudar en la vostra inserció laboral.

This entry was posted on Dimecres, 5 Novembre, 2014 at 15:34 and is filed under alumnes, borsa de treball, entrevistes, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Ponències, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.