EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 04 2014

L’EUTDH-UAB inaugurarà el curs 2014-15 amb una ponència sobre turisme i gastronomia pronunciada per Marta Lacambra

L'EUTDH-UAB inaugurarà el curs 2014-15 amb una ponència sobre turisme i gastronomia pronunciada per Marta Lacambra. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

El dimecres 12 de novembre de 2014, a les 12:00 hores es celebrarà la Inauguració del Curs 2014-2015 de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'acte es durà a terme al saló "Lluís Vives I" de l'Hotel-Escola Campus.

La Sra. Marta Lacambra i Puig, Directora General de la Fundació Catalunya – La Pedrera impartirà la lliçó inaugural titulada "Turisme i Gastronomia".

Us hi esperem!!

This entry was posted on Dimarts, 4 Novembre, 2014 at 11:14 and is filed under alumnes, Esdeveniments, institucional, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.