EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 03 2014

Beques per alumnes de l’EUTDH per donar suport a les activitats de promoció de la nostra Escola

Beques de suport per a alumnes de l'EUTDH per col·laborar en les activitats de promoció de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ofereix 16 Beques de suport a les activitats de promoció de l’EUTDH (Workshop, Simposi, Jornades de Portes Obertes, Saló de l’Ensenyament, etc.) per alumnes matriculats al Grau en Turisme, al Graduat en Direcció Hotelera i al Grau en Direcció Hotelera.

El període de lliurament de sol·licituds d’aquestes beques és del 3 de novembre al 5 de desembre de 2014.

Les bases d’aquesta convocatòria, les podeu trobar en el següent enllaç:

This entry was posted on Dilluns, 3 Novembre, 2014 at 19:24 and is filed under alumnes, beques, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Tràmits administratius, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.