EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 30 2014

Presentació del programa de pràctiques de l’Hotel Arts Barcelona i selecció d’alumnes

Presentació programa de pràctiques i oportunitats laborals de l'Hotel Arts Barcelona a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El proper dijous 13 de novembre , a les 15 hores, a l'aula 1.5, es realitzarà la presentació de l'Hotel Arts Barcelona (The Ritz-Carlton Hotel Company ) i del seu programa de pràctiques, a càrrec del seu Director de Recursos Humans a l'EUTDH UAB .

Es demana la màxima assistència atès que es tracta d'una ocasió única per conèixer de primera mà les oportunitats que ofereix aquesta gran companyia hotelera i aquest gran hotel.

Seguidament, els responsables de RRHH de l'Hotel faran una entrevista als candidats/es que hagin aplicat prèviament per fer pràctiques en aquest emblemàtic establiment, superat el procés de pre-selecció.

Els alumnes que hi vulguin participar en aquestes pràctiques, han de reunir els següents requisits:

• Anglès fluid.
  • Motivació.
  • Passió per al sector hoteler.

Els estudiants interessats, heu d'enviar un correu electrònic a la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball de l'EUTDH, a l'atenció de Ferran Gallart (ferran.gallart@uab.cat ), amb el vostre CV abans del dilluns 10 de novembre de 2014. També podeu confirmar la vostra assistència personalment, dirigint-vos al despatx EB 123 (2a planta). En tots dos casos, s'ha d'adjuntar el vostre currículum.

Aquesta convocatòria va dirigida als alumnes de 3er de Direcció Hotelera i de 3er i 4rt de Turisme .

This entry was posted on Dijous, 30 Octubre, 2014 at 21:46 and is filed under alumnes, entrevistes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, ofertes laborals, Orientació Universitària, practiques, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.