EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 27 2014

Inscripció a les Jornades de Portes Obertes UAB 2015 per a futurs alumnes

Inscripció a les Jornades de Portes Obertes UAB 2015 per a futurs alumnes. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

Durant els dies 3, 4 i 5 de febrer de 2015 es portarà a terme una nova edició de les Jornades de Portes Obertes adreçades a estudiants de Secundària de 1er i 2on de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior per donar a conèixer les característiques de les diverses titulacions que s'imparteixen a les facultats i escoles de la Universitat Autònoma de Barcelona, entre elles, el Grau de Turisme i el Grau en Direcció Hotelera, a més de conèixer el seu campus.

El termini d'inscripció dels futurs alumnes interessats en participar en aquestes jornades finalitza el 19 de desembre de 2014 .

S'ha de realitzar la inscripció omplint aquest formulari.

Les xerrades informatives a l'EUTDH es realitzaran en els següents horaris:

• Grau en Turisme: de 10:00 h. a 11:30 h.

• Grau en Direcció Hotelera: de 12:00 h a 13:30 h.

This entry was posted on Dilluns, 27 Octubre, 2014 at 19:59 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.