EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 21 2014

El Màster Universitari en Teledetecció i SIG comença la seva 1a edició com a màster oficial

El Màster Universitari en Teledetecció i Sistemes d’Informació Geogràfica, organitzat conjuntament pel Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Centre de Recerca Ecològica i Apliacions Forestals (CREAF) i l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ja ha iniciat, des del passat 25 de setembre, la seva primera edició com a Màster Oficial, omplint el 80% de les seves places disponibles.

El Màster oferia 20 places per a alumnes de nou accés i 7 places extres per aquells estudiants que l’havien cursat anteriorment com a Màster Propi, i que desitjaven realitzar el reconeixement oficial del títol.

Enguany 17 estudiants de nou ingrés i 4 que ja l’havien cursat i que han sol·licitat la convalidació del títol per al de Màster Oficial són els assistents a aquesta nova formació reconeguda. Principalment es tracta d’alumnes procedents de les titulacions de Geografia i Ciències Ambientals, i en un segon terme, de disciplines com la geologia, topografia i enginyeria de sistemes

This entry was posted on Dimarts, 21 Octubre, 2014 at 18:43 and is filed under estudis, Màsters i Postgraus, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.