EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 14 2014

Evarist March, entrevistat a Ràdio 4 per parlar dels cursos d’ecoturisme de l’EUTDH-UAB

Evarist March, entrevistat a Ràdio 4 per parlar dels cursos d'ecoturisme de l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra

Evarist March, biòleg, director de Naturalwalks i co-coordinador dels Cursos d'Especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, va ser entrevistat el passat 5 d’octubre en el programa ‘Vida verda’ de Ràdio 4, presentat per la periodista Pilar Sampietro per parlar de la 3a edició d’aquesta formació que s’iniciarà el proper mes de novembre de 2014 al nostre Centre.

Podeu escoltar l’àudio sencer d’aquesta entrevista aquí:

Entrevista a Evarist March sobre els cursos d’Ecoturisme de l’EUTDH – UAB (05.10.14) per eutdh

Els cursos d’especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura de l’EUTDH-UAB han estat dissenyats amb l’objectiu de formar professionals que volen crear productes i/o empreses ecoturístiques o volen dedicar-se al guiatge de natura. Compta amb la docència de prestigiosos professionals d’aquest àmbit, amb una gran experiència i bagatge, que imparteixen sessions per oferir als alumnes instruments útils i aplicables per a la seva pràctica en el món laboral. Aquesta formació dóna la possibilitat de poder realitzar pràctiques optatives en empreses i institucions del sector.

Per a més informació sobre els continguts, preus, professorat… dels cursos d’Ecoturisme i Turisme de Natura de l’EUTDH-UAB cliqueu sobre l’enllaç.

Us recordem que les places són limitades!

This entry was posted on Dimarts, 14 Octubre, 2014 at 19:53 and is filed under cursos, entrevistes, intercanvis, Mitjans de Comunicació, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.