EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 13 2014

Sessió informativa sobre intercanvis d’estudis a Austràlia per al curs 2015-2016

Sessió informativa sobre intercanvis d'estudis a Austràlia. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB L'Àrea de Relacions Internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona convoca a una reunió informativa als alumnes interessats en realitzar un intercanvi d'estudis que tingui com a destinació una universitat d'Austràlia per al proper curs 2015-2016.

La sessió tindrà lloc el dia 11 de novembre de 2014, a les 12 hores, a la sala d'actes que hi ha al costat de la Sala de Cinema de la Plaça Cívica. Ana Luisa Corzo, responsable de l'Agència LAE España (http://www.españaaustralia.es), serà qui realitzarà la xerrada sobre aquests intercanvis.

This entry was posted on Dilluns, 13 Octubre, 2014 at 17:15 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, intercanvis, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.