EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

oct. 08 2014

El Dr. David Urbano obté diverses acreditacions de l’ANECA i de l’AQU

El Dr. David Urbano obté acreditacions de l'ANECA i de l'AQU. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

El Dr. David Urbano, professor i responsable del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, va obtenir, el passat mes de setembre de 2014, l’acreditació de la Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA) per formar part del cos de professors catedràtics i, també, l’acreditació de Recerca Avançada atorgada per l’Agència Catalana del Sistema Universitari de Catalunya.

El professor David Urbano, és doctor en Administració i Direcció d’Empreses (European Doctoral Programme in Entrepreneurship and Small Business Management UAB – Växjö University- Suècia) i llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials i en Antropologia Social i Cultural per la UAB.

La seva recerca es centra principalment en la creació d’empreses, concretament en l’anàlisi dels factors que condicionen l’activitat emprenedora des d’una perspectiva institucional, utilitzant tant metodología quantitativa com qualitativa. Té publicacions en diferents revistes internacionals d’impacte relacionades amb l’esmentat àmbit (Small Business Economics; Entrepreneurship and Regional Development, International Small Business Journal, Journal of Technology Transfer, etc.) i a més, participa en diferents projectes competitius de recerca tant a Espanya com internacionalment.

Tota la comunitat de l’EUTDH – UAB felicitem al Dr. David Urbano per aquests prestigiosos reconeixements obtinguts.

This entry was posted on dimecres, 8 octubre, 2014 at 20:43 and is filed under cieu, emprenedoria, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.