EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 02 2014

Nova col·laboració de l’Institut del Cava en la docència de l’assignatura ‘Enologia i gestió del celler’

Nova col·laboració de l'Institut del Cava en la docència de l'assignatura 'Enologia i gestió del celler'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Ahir es van iniciar les classes magistrals i pràctiques dedicades al món del cava i el seu tast, emmarcades dins de l’assignatura ‘Enologia i gestió del celler’ dels estudis en Direcció Hotelera de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Els alumnes van rebre la docència de l’enòloga Eva Plazas de Caves Vilaranau, qui els hi va impartir explicacions sobre l’estudi del raïm, les seves característiques, propietats i diversitat per elaborar els diferents tipus de caves. Posteriorment, es va realitzar el tast de varietats com el xarel·lo, parellada, monastrell i trepat, perquè els alumnes aprenguessin a identificar-los i distingir-los.

Aquesta formació s’imparteix gràcies a la col·laboració de l’Institut del Cava, que per segon any consecutiu, coopera en les tasques de reforç en la formació dels nostres estudiants pel que fa a l’elaboració, gestió i màrqueting dels vins espumosos. A més, també col·labora en la docència dels cursos de formació ‘El món del cava i el seu tast’ destinat a ser una primera aproximació, tant per a la comunitat universitària de la UAB, com per persones externes i d’altres àmbits fora de la Universitat interessades en descobrir l’univers del cava.

This entry was posted on Dijous, 2 Octubre, 2014 at 15:59 and is filed under alumnes, empreses, enologia, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau en Direcció Hotelera, institucional, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.