EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 01 2014

Sessions informatives sobre els intercanvis d’estudis de la UAB per al curs 2015-2016

En pocs dies s’obriran les convocatòries perquè els alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona puguin sol·licitar una estada d’intercanvis d’estudis durant el proper curs 2015-2016. Concretament, hi haurà dos períodes de sol·licitud: El de la convocatòria exclusiva per a la University of California (13-24 d’octubre de 2014) i la convocatòria simultània per als programes Erasmus+ i Propi (del 3 al 21 de novembre).

Per a totes dues convocatòries s’han organitzat sessions informatives adreçades als alumnes, i a les quals esteu convidats a assistir-hi. Tindran lloc els dies següents:

• Sessió informativa sobre els intercanvis d’estudis amb la University of California: dimarts 14 d’octubre a les 12h a la sala d’actes de la Facultat de Ciències Socials i Lletres (Edifici B).

• Sessions informatives sobre la convocatòria simultània dels programes Erasmus+ i Propi: dimecres 22 d’octubre a les 12h i a les 15h, totes dues sessions a la Sala de Cinema de l’Edifici de Participació (Plaça Cívica).

No falteu a la cita!

This entry was posted on Dimecres, 1 Octubre, 2014 at 20:53 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, intercanvis, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.