EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 26 2014

L’EUTDH imparteix amb l’Institut del Cava el curs ‘El món del cava i el tast’ amb reconeixement de crèdits

El món del cava i el tast. Curs de Formació. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UABL'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB proposa la realització d'aquest curs enfocat a l'estudi i tast del cava i les seves variants. Es realitzaran diverses sessions en les quals es desenvoluparan mètodes d'elaboració, tècniques de tast, es mostraran diferents productes i es realitzaran comparacions d'aquestes classes de vins.

Sessió 1 .

• Procés d'elaboració del Cava versus altres processos d'elaboració d'escumosos.

• El raïm, el gran protagonista.

• Sòl, altituds, fred i calor, pluja i vent. La riquesa de la terra.

Sessió 2 .

• L'art de mixturitzar els vins base Cava. El caràcter del Cava.

• Vida i mort del llevat.

• L'aportació del llevat al Cava. Tot un sacrifici per a aconseguir la màxima complexitat.

Sessió 3 .

• Picant, cremós, untuós, confitura, espècies, torrats….els aromes del Cava.

• Les sensacions del Cava.

• De la joventut a la saviesa. Caves de 9 mesos a 12 anys.

Sessió 4.

• Tast d'escumosos del món.

• Moments de consum. Els maridatges.

• Còctels amb Cava.

Sessió 5 .

• Viure el Cava des del punt d'origen. Visita d'un celler de Cava.

Amb la col·laboració de:

El món del cava i el tast. Curs d´Especialització. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB. Institut del Cava

Dies :

• Del 17 al 21 de Novembre de 2014

Preu:

160€ (Comunitat UAB)
190€ (Externs UAB)

Horari : de 17:00 a 20:00 h.

Docència : Institut del Cava

Lloc : Aula de tast de l'EUTDH-UAB.

Tipus : Classe magistral.

Nº de Places: 20

Es reconeixen 1.5 crèdits ECTS de lliure elecció.

Per a més informació sobre el curs i per efectuar la inscripció, visiteu la pàgina web del Curs ‘El món el cava i el seu tast’ de l’EUTDH.

O bé, poseu-vos en contacte amb Carme Puigpinós (tel: 93 592 97 12; e-mail: carme.puigpinos@uab.cat).

This entry was posted on Divendres, 26 Setembre, 2014 at 18:56 and is filed under alumnes, cursos, enologia, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.