EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 23 2014

Tria un bon futur professional! Vine a estudiar Turisme i Direcció Hotelera a l’EUTDH-UAB!

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Grau en Turisme. Grau de Direcció Hotelera. Màsters i Postgraus. Cursos d'especialització en l'àmbit del sector turístic i hoteler

Vine a estudiar a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH-UAB). Estudis de Grau en Turisme i Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus i cursos d’especialització i formació en l’àmbit del sector turístic i hoteler.

Diversos ex alumnes i actuals professionals, t’expliquen la seva experiència formativa en la nostra Escola. A més, et comenten els motius pels quals escollir estudiar el Grau en Turisme i el Grau en Direcció Hotelera és una excel·lent per aconseguir una sòlida carrera professional. Tot això t’ho comenten a continuació:

Aprofitem l’ocasió per agraïr la col·laboració desinteressada dels antics alumnes de l’EUTDH-UAB que han participat en aquests videos: Mireia Cano, Roger Pont, Joan Soto, Helena Viñas, Nacho Queralt, Albert Labastida, Isaac Lozano, Abigail Pumarola i David Salses.

This entry was posted on Dimarts, 23 Setembre, 2014 at 20:38 and is filed under estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.