EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 18 2014

Modificacions, ampliacions i anul·lacions de matrícula del 1er semestre 2014-15

Tràmits administratius. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Període de modificacions, ampliacions o anul·lacions de matrícula per als estudis en Turisme i Direcció Hotelera a l'EUTDH UAB. Primer semestre del curs 2014-2015.

Presentació de sol·licituds: De l'1 al 10 d'octubre de 2014.

Tots els alumnes interessats haureu de tramitar les sol·licituds a la Secretaria de l'EUTDH UAB (Gestió Acadèmica General, planta 0) .

This entry was posted on Dijous, 18 Setembre, 2014 at 17:56 and is filed under alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.