EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 16 2014

L’EUTDH-UAB, finalista en els Guardons de Turisme de Catalunya 2014

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona ha estat finalista en la concessió dels Guardons Turisme de Catalunya 2014, que anualment atorga la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya, a les persones físiques, institucions, corporacions, entitats o establiments relacionats amb activitats turístiques o d’interès turístic que han contribuït, de forma rellevant, al desenvolupament turístic del país.

La nostra Escola participava en la categoria de ‘Millor Projecte Contributiu’, i ha assolit ser finalista; reconeixement que ens omple d’orgull i satisfacció per la bona feina feta realitzada per la nostra institució i els seus membres.

Recordem que, anteriorment, a l’any 2007, l’EUTDH – UAB ja va ser guardonada amb el ‘Premi a la Competitivitat’ en l’especialitat d’‘Innovació Organitzativa’ pel seu model d’ensenyament i gestió que havia apostat per fomentar l’esperit emprenedor i innovador a tota la seva comunitat, i s’havia convertit en un referent universitari en el món del Turisme i la Direcció Hotelera.

This entry was posted on Dimarts, 16 Setembre, 2014 at 20:58 and is filed under General, institucional, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.