EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 12 2014

Cursos d’especialització en Ecoturisme de l’EUTDH UAB: aquest novembre s’inicia la 3a edició

Cursos d'Especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

Després de l’èxit de les dues primeres edicions, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) inicia el proper mes de novembre la tercera edició dels Cursos d’especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura.

Es tracta de dos cursos d’especialització de 100 hores de docència presencial i 100 hores de pràctiques en empreses o institucions, que es realitzaran al llarg de tot el curs acadèmic (una sessió setmanal), on els participants aprendran els continguts teòrics i pràctics per poder:

• 1) crear productes i / o empreses ecoturístiques, o bé

• 2) especialitzar-se en la professió de guia de natura.

Els cursos van adreçats a aquelles persones amb experiència en el sector i que volen millorar la seva formació i a aquelles persones emprenedores amb especial interès en aquests àmbits.

Estan enfocats per ser eminentment pràctics (s’oferiran pràctiques opcionals en empreses i institucions) i comptaran amb la presència de professors molt experimentats, informació rellevant i actualitzada i un entorn orientat a la interacció amb empreses, administració i professionals del sector.

Més informació i inscripcions a:

Cursos d’Especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura de l’EUTDH UAB (cliqueu sobre l’enllaç)

Atenció: les preinscripcions finalitzen el mes d’octubre, però quan abans es realitzin, millor, per garantir la plaça!

Alumnes de la 2a edició del Curs d’Ecoturisme amb els seus diplomes acreditatius.

This entry was posted on Divendres, 12 Setembre, 2014 at 20:17 and is filed under cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.