EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 10 2014

Preinscripció universitària per al curs 2014-2015. Convocatòria de setembre

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. Accés als estudis

Els estudiants que desitgin cursar estudis a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, previament, hauran de tramitar la preinscripció per a l'ingrés a la oficina d'Orientació Universitària.

Aquesta sol·licitud s'ha de formalitzar per internet al portal Accesnet, a l'apartat Preinscripció Universitària.

La primera vegada que es vulgui realitzar una gestió a l'aplicació informàtica del portal, únicament s'ha d'introduïr el DNI o el passaport i a continuació s'ha de triar un codi (format per entre 6 i 8 caràcters alfanumèrics). A partir d'aquest moment l'estudiant ja tindrà el seu codi accesnet secret que necessitarà per a fer qualsevol gestió relacionada amb la preinscripció universitària (preinscripció, modificació de les preferències, matrícula, consulta de l'assignació, etc.).

En el moment de formalitzar la preinscripció universitària, l'estudiant haurà de sol·licitar en primera preferència els nostres estudis: Grau de Turisme (Codi Centre 21059) i/o Grau en Direcció Hotelera (Codi Centre 21107) .

La nota mitjana d'accés a la Universitat dels estudis de Turisme i de Direcció Hotelera a l'EUTDH del curs 2013-2014 va ser de 5.

La notificació de l'assignació de plaça es fa a través del propi portal, dels llistats exposats a l'Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat, les seves seus i en aquest centre en les dates corresponents (entre principis i mitjans de juliol).

Terminis de preinscripció universitària 2014-2015

Convocatòria de setembre

25 i 26 de setembre de 2014.

Per a més informació:

Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat
Via Laietana, 2
Telf.: +34 93 223 03 23 / +34 93 223 25 91

This entry was posted on Dimecres, 10 Setembre, 2014 at 20:18 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.