EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

set. 09 2014

El fons del Centre de Recursos de l’EUTDH es trasllada a la Biblioteca de Ciències Socials de la UAB

El fons del Centre de Recursos de l'EUTDH es trasllada a la Biblioteca de Ciències Socials de la UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra

El fons del Centre de Recursos (biblioteca de l’EUTDH) s’ha incorporat recentment a la Biblioteca de Ciències Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest fons bibliogràfic que s’ha traslladat a aquesta nova ubicació, consta d’uns tres mil exemplars d’obres especialitzades en el sector turístic i hoteler, que han estat molt consultades, tant per alumnes, com per professors i investigadors, no només de la UAB, sinó d’altres universitats durant els anys que s’ha localitzat a la nostra Escola. En breu el podreu consultar en el seu nou emplaçament.

Aprofitem l’ocasió per recordar-vos que podeu consultar online el catàleg de llibres, revistes i material multimèdia de totes les Biblioteques de la UAB

, a més de fer les gestions de reserva i renovacions d’obres en prèstec en el següent enllaç:

This entry was posted on dimarts, 9 setembre, 2014 at 20:39 and is filed under alumnes, biblioteca, Esdeveniments, ex-alumnes, institucional, Màsters i Postgraus, Obres, professorat, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.