EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 08 2014

Benvinguda als alumnes de 1er curs del Grau en Turisme i de 1er i 2on del Grau en Direcció Hotelera

Donem la benvinguda als alumnes de 1er curs del Grau en Turisme i de 1er i 2on del Grau en Direcció Hotelera que comencen avui el curs acadèmic 2014-2015 a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona!!!!

¡¡¡Damos la bienvenida a los alumnos de 1er curso del Grado en Turismo y de 1º y 2º curso del Grado en Dirección Hotelera que comienzan hoy el curso académico 2014-2015 en la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la Universidad Autónoma de Barcelona!!!

This entry was posted on Dilluns, 8 Setembre, 2014 at 20:35 and is filed under alumnes, estudis, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.