EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 04 2014

Sessió de benvinguda per als alumnes de 1er curs dels Graus en Turisme i en Direcció Hotelera de l’EUTDH UAB

Sessió de benvinguda per als alumnes de 1er curs dels Graus en Turisme i en Direcció Hotelera de l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra

El proper dilluns 8 de setembre, s’iniciarà el curs 2014-2015 per als alumnes de nou ingrès del Grau en Turisme i del Grau en Direcció Hotelera de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquest mateix dia, es celebrarà una sessió de benvinguda per als alumnes de primer curs d’aquestes titulacions on se’ls orientarà en els aspectes més rellavants de la seva carrera, i del funcionament i organització de la nostra Escola i de la UAB. Aquesta jornada l’impartirà els coordinadors i tutors dels estudis, a més de diversos responsables de les diferents àrees del Centre, i es té previst que al final d’aquesta sessió, els nous alumnes realitzin les proves de nivell d’idiomes, per tal d’establir els diferents grups de nivell.

És important que els estudiants de nou ingrés no faltin a aquesta sessió.

Els horaris en que s’iniciaran són:

• Alumnes de 1er del Grau en Direcció Hotelera: A les 9 hores.

• Alumnes de 1er del Grau en Turisme: A les 9:30 hores.

Per a més informació, contacteu amb:

Gestió Acadèmica
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
tel. 93 592 97 10
e-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on Dijous, 4 Setembre, 2014 at 21:00 and is filed under alumnes, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.