EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 03 2014

Dates d’inici de les classes del curs acadèmic 2014-2015 a l’EUTDH UAB

Us recordem les dates d’inici dels diversos cursos del Grau en Turisme, del Grau en Direcció Hotelera, del Graduat en Direcció Hotelera, i dels cursos pont per a la retitulació al Grau en Turisme i al Grau en Direcció Hotelera que s’imparteixen a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona aquest any acadèmic 2014-2015:

Grau en Turisme

Inici classes del curs 2014-2015. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB Inici de Curs:

• Primer curs: 8 de setembre de 2014.

• Segon, Tercer i Quart curs: 15 de setembre de 2014.

Grau en Direcció Hotelera

Inici de Curs

• Primer i Segon curs: 8 de setembre de 2014.

Graduat en Direcció Hotelera

Inici de Curs

• Tercer curs: 15 de setembre de 2014.

Curs Pont de Retitulació al Grau en Turisme

Inici de Curs : 17 d'octubre de 2014

Curs Pont de Retitulació al Grau en Direcció Hotelera

Inici de Curs : 17 d'octubre de 2014

This entry was posted on Dimecres, 3 Setembre, 2014 at 18:50 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.