EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 31 2014

Bon estiu i bones vacances!

Bon estiu i bones vacances. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Tot el personal de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona iniciem les vacances a partir de l’1 d’agost i fins al 31 d’agost. Enguany, durant aquest període el nostre Centre romandrà completament tancat a causa de les obres de millora a l’edifici que s’hi estan realitzant. En aquest sentit, els serveis de gestió acadèmica i atenció a l’alumnat no es realitzaran durant tot el mes d’agost. Disculpeu les molèsties.

No obstant, alguns serveis oferts en el campus de la UAB estaran oberts. Podeu consultar-los en el següent enllaç (cliqueu a sobre).

Us desitgem que passeu un BON ESTIU 2014 i ens veiem a la tornada (amb nous canvis en l’Edifici Blanc, més aules i nova distribució dels espais)!!!

Bones vacances!

This entry was posted on dijous, 31 juliol, 2014 at 10:56 and is filed under alumnes, Futurs alumnes, General, institucional, professionals, professorat, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.