EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 30 2014

Estrenem nova Recepció i Gestió Acadèmica a l’EUTDH – UAB

A partir d’ara ja ens podeu trobar a la nova Recepció i Gestió Acadèmica de l’ Escola Universitària De Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, que compartim amb l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents i l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Estem situats a la planta 0 de l’Edifici Blanc.

Estarem encantats i encantades d’atendre-us!

Aprofitem l’ocasió per informar-vos que l’EUTDH tanca de l’1 al 31 d’agost, i per tant, no es prestaran serveis.

Us desitgem unes BONES VACANCES!

___________________________

A partir de ahora ya nos podéis encontrar en la nueva Recepción y Gestión Académica de la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la UAB, que compartimos con la Escuela Superior de Archivística y Gestión de Documentos y la Escuela de Prevención y Seguridad Integral de la Universidad Autónoma de Barcelona.

Estamos situados en la planta 0 del Edificio Blanco.

¡Estaremos encantados y encantadas de atenderos!

Aprovechamos la ocasión para informaros que la EUTDH cierra del 1 al 31 de agosto, i por lo tanto, no se prestarán servicios.

¡Os deseamos unas FELICES VACACIONES!

This entry was posted on Dimecres, 30 Juliol, 2014 at 16:28 and is filed under General, institucional, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.